Servis vozů Honda
Naše prostory disponují kompletním servisním zázemím pro běžné seřízení a údržbu. Pro generální opravy a opravy po havárii.
- Kompletní služby autoservisu (záruční i pozáruční servis HONDA + značky dle dohody)
- Kompletní služby pneuservisu - možné uskladnění pneu či celých kol
- Komplexní příprava vozidel na STK včetně zajištění
- Prodej a montáž tažného zařízení, mechanická blokace řadicí páky, parkovací kamery, parkovacích senzorů a dalšího příslušenství
- Systém na měření geometrie kol
- Servis klimatizací (čištění systému, dezinfekce, doplnění chladiva, výměny pylových filtrů)
- Autoskloservis (výměny skel, tónování oken)
- Lakovna, karosárna, zajištění opravy karoserie po kroupách…
- LPG – montáž a revize (Elpigas)
- Ruční mytí vozidel, čištění vozů suchou i mokrou cestou, leštění laků – zajišťujeme smluvně
- Komplexní řešení pojistných událostí – poradenství
- Poskytování náhradních vozidel v případě pojistných událostí
- Zapůjčení vozu během pravidelného servisu za zvýhodněných podmínek
- ASISTENČNÍ SLUŽBA HONDA – více informací ZDE
- ÚDRŽBA VAŠEHO VOZU HONDA – více informací ZDE
- SERVIS A PRAVIDELNÁ ÚDRŽBA – více informací ZDE
Pro objednání na servisní prohlídku použijte telefonní číslo, mail nebo online formulář.
Autoservis: Po – Pá 7:30 – 17:00 hod., tel: +420 777 794 235, +420 777 777 274, e-mail: servis@hondapardubice.cz
Online objednání na servis
Rady co dělat při a bezprostředně po dopravní nehodě
Postup při dopravní nehodě
Jste-li účastníkem dopravní nehody, nebo jejím svědkem:
- zastavte vozidlo, vypněte motor u vozidel
- zachovejte klid, rozvahu a nejednejte zbrkle
- zajistěte místo nehody (výstražný trojúhelník, výstražná světla); doporučujeme obléknout si reflexní vestu
- zjistěte stav účastníků nehody (řidičů, spolujezdců, chodců, cyklistů) a v případě zranění poskytněte první pomoc a současně volejte složky Integrovaného záchranného systému (IZS) 112
- zejména na dálnici je nutné, aby účastníci nehody neprodleně opustili místo nehody na bezpečné místo (za svodidlo po pravém okraji dálnice)
- zdržte se jednání, které by bylo na újmu řádného vyšetření dopravní nehody (zejména požití alkoholických nápojů, omamných či psychotropních látek, přemísťování vozidel)
- je-li nutné, z důvodu obnovy provozu vozidel hromadné dopravy osob, odstranit havarovaná vozidla, vyznačte na vozovce jejich postavení a případné stopy
- nahlaste policii případné poškození obecně prospěšného zařízení (např. sloup veřejného osvětlení)
- prokažte si s dalšími účastníky (včetně možných svědků) nehody svoji totožnost, tj. předložte si vzájemně občanský průkaz a předejte si důležité údaje k vozidlům
- je dobré si místo nehody a poškozená vozidla vyfotografovat; hned na místě dopravní nehody si můžete vyplnit formulář o hlášení škody pro pojišťovnu.
- pokud Vám druhý řidič nechce sdělit údaje o sobě a o vozidle, porušuje tím zákon, a proto přivolejte policii; zapište si alespoň registrační značku (RZ) vozidla; jméno pojišťovny, u které je viník pojištěn, lze zjistit na webových stránkách podle RZ vozidla (viz zajímavé odkazy, Česká kancelář pojistitelů)
- řiďte se pokyny dispečerů IZS
Postup při řešení pojistné události
- ohlášení na policii – pokud škoda přesáhne 100.000kč (odhadem)
- nahlášení pojistné události na pojišťovnu telefonicky nebo pomocí formuláře na stránkách pojišťovny - obě strany pojistné události, zvláště pak na pojišťovnu viníka
- ohledání vozidla zástupcem pojišťovny (likvidátorem), v případě smluvní pojišťovny může být ohledáno přímo pracovníkem našeho servisu
- přistavení vozidla k opravě
- dodání podkladů pro pojišťovnu: řidičský + občanský průkaz řidiče v době nehody, potvrzení zdravotní způsobilosti k řízení motorových vozidel (od 65let), velký technický průkaz, popř. nehodový děj (euro formulář), devinkulaci (pokud je vlastník vozidla leasingová společnost
- Možnost zapůjčení náhradního vozidla.
- uhrazení škodní události může být provedeno: krycím dopisem, hotově/platební kartou nebo převodem na účet
Jaké jsou možnosti platby a co znamená platba krycím dopisem?
V případě platby krycím dopisem je faktura za opravu vozidla námi odeslána na pojišťovnu. Na základě této faktury je vystaveno potvrzení o krytí (krycí dopis), po jehož obdržení vydáme opravené vozidlo (vozidlo nebude vydáno v případě, že nebude obdržen krycí dopis). Je třeba zplnomocnit servis podepsáním plné moci.
Platba hotově / platební kartou
V případě platby hotově je vozidlo vydáno ihned po dokončení vyúčtování opravy. Je nutné zaslat
fakturu za opravu na pojišťovnu a na základě této faktury bude škoda proplacena na účet
vlastníka.
Platba převodem na účet
V případě platby převodem na účet bude vozidlo vydáno po obdržení částky na účet našeho servisu.
Pravidla zapůjčení náhradního vozidla!
Na zapůjčení náhradního vozidla máte nárok, jste-li poškozený (placeno z povinného ručení viníka). Pokud vlastník chce čerpat zapůjčení náhradního vozidla z havarijní pojistky, musí být tato položka pojištěna ve smlouvě (připojištění náhradního vozidla). Pojišťovna hradí zapůjčení náhradního vozidla pouze do doby vystavení faktury.
Kontakty
autoDUKLA s.r.o.
Kpt. Nálepky 2674, 530 02 Pardubice
IČ: 64826937 DIČ: CZ64826937
spisová značka
C 8943 vedená u Krajského soudu
v Hradci Králové
naše datová schránka
st4pjum
Autoservis:
Po – Pá | 7:30 – 17 hod. |
Sobota | ZAVŘENO. |
+420 777 777 274
servis@hondapardubice.cz
Motosalon:
Po – Pá | 9 – 17 hod. |
Sobota | po tel. domluvě |
+420 777 777 293
moto@hondapardubice.cz
Motoservis:
Po – Pá | 9 – 16:30 hod. |
Sobota | ZAVŘENO. |
+420 777 777 293
moto@hondapardubice.cz
Údaje obsažené na těchto webových stránkách mají informativní charakter. Uvedené indikativní nabídky nejsou nabídkou ve smyslu § 1731 nebo § 1732 občanského zákoníku, ani se nejedná o veřejný příslib dle § 1733 občanského zákoníku. Z uvedených indikativních nabídek nevzniká nárok na uzavření smlouvy. Ohledně možnosti odpočtu DPH u jednotlivých vozidel se předem informujte. V případě sporu mezi kupujícím (spotřebitelem) a prodávajícím může kupující (spotřebitel) využít též možnosti mimosoudního řešení sporu. V takovém případě může kupující (spotřebitel)kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je Česká obchodní inspekce (http://www.coi.cz) a postupovat dle pravidel tam uvedených. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze nalézt též na stránkách České obchodní inspekce.